McCormick Seria V / Seria F-N (83 KM)
Ciągniki te przeznaczone są do bardzo wąskich sadów (F-N) i winnic (V) . Cechą szczególną tych modeli, bazujących na konstrukcji serii F, jest ich wyjątkowo mała szerokość przy zachowaniu bardzo dużej zwrotności – kąt skrętu przednich kół wynosi 55°. Dostępne są w wersji z komfortową, klimatyzowaną kabiną (filtry powietrza: węglowy i przeciwpyłowy) lub ramą ochronną. Jednostką napędową jest czterocylindrowy, turbodoładowany silnik uznanej firmy Perkins o mocy 83 KM. Specjalnie opracowany do zastosowań rolniczych, nowy silnik zawiera zespół rozwiązań przeznaczonych do optymalizacji mieszanki paliwowo-powietrznej, co poprawia spalanie i jego wydajność. Wyższa moc i moment obrotowy mogą być osiągnięte przy niższych kosztach operacyjnych. Układ hydrauliczny jest zasilany przez dwie pompy zapewniając maksymalny całkowity przepływ 82 l / min zasila mechaniczny podnośnik i trzy pomocnicze zawory sterowane mechanicznie za pomocą dźwigni. Potrójna pompa zwiększając maksymalny przepływ do 101 l / min pozwala opcjonalnie na wyposażenie ciągnika w elektroniczne sterowanie podnośnika i trzy mechanicznie sterowane pomocnicze zawory. W tej konfiguracji, oprócz trzech zaworów pomocniczych dostarczanych w standardzie, ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w dodatkowe zawory (w tym do napędu silnika hydraulicznego). Jako dopełnienie funkcjonalności ciągnika: tylny podnośnik o udźwigu 2600 kg i skrzynia biegów 24 FWD + 12 REV lub 36 FWD + 16 REV dają ogromną przewagę tego modelu nad ciągnikami tej klasy innych producentów.
Dane techniczne:
Wszystkie dane i ilustracje znajdujące się w tej stronie są wyłącznie do celów informacyjnych, nie mają charakteru oferty i mogą być zmienione bez uprzedzenia.
Model |
V90 / F-N 90 |
|||
Silnik |
marka/typ |
TIER 3 Direct Injection |
||
liczba cylindrów/ turbo/intercooler/aftercooler |
4/T/-/- |
|||
pojemność skokowa [cm3] |
4400 |
|||
moc [kW/KM] |
61/83 |
|||
max. moment obrotowy [Nm] |
352 |
|||
przyrost momentu obrotowego [%] |
- |
|||
zbiornik paliwa [l] |
45 + (25) |
|||
Układ napędowy |
skrzynia biegów |
typ |
Synchro Shuttle |
Synchro Shuttle |
liczba biegów |
24+12 |
32+16 |
||
półbiegi PowerShift |
- |
- |
||
biegi pełzające |
- |
+ |
||
max. prędkość [km/h] |
40 |
30 |
||
rewers |
mechaniczny (hydrauliczny) |
|||
sprzęgło |
dwutarczowe suche/wielotarczowe mokre |
|||
WOM |
sprzęgło WOM |
suche/mokre |
||
obroty WOM [obr./min.] |
540 i 750 |
|||
włączanie |
mechaniczne/hydrauliczne |
|||
Układ hydrauliczny |
wydatek pompy [l/min.] |
82 |
||
sekcje hydrauliki zewnętrznej |
3(4) |
|||
udźwig podnośnika [kg] |
2600 |
|||
sterowanie podnośnika |
mechaniczne/hydrauliczne |
|||
kategoria TUZ |
II |
|||
Układ hamulcowy |
rodzaj hamulców |
mokre |
||
instalacja pneumatyczna |
- |
|||
Ogumienie |
przód |
7.50R16 |
||
tył |
12,4R28 |
|||
Kabina |
klimatyzacja |
+ |
||
amortyzacja kabiny |
- |
|||
Wymiary |
długość/szerokość/wysokość [mm] |
3932/1140(V) i 1213(F-N) /1317/2370 |
||
Masa |
ciężar [kg] |
2575 |