McCormick Seria X5
Seria ciągników X50 wprowadzona na rynek w 2012 roku powraca jako seria X5, oznaczona w ten sposób zgodnie z nową nomenklaturą ciągników przyjętą niedawno przez firmę McCormick.
Ciągniki z nowej serii X5 charakteryzują się zmienioną, czterosłupkową kabiną z płaską podłogą i drzwiami zawieszonymi na tylnym słupku, które zapewniają łatwy dostęp do siedzenia kierowcy i doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
Precyzyjnie zaprojektowane wnętrze kabiny jest wyposażone w ergonomiczne elementy sterujące, gwarantujące maksymalny komfort i łatwą obsługę. Teleskopowa kierownica przechyla się wraz z deską rozdzielczą, co umożliwia kierowcy ciągłą kontrolę pracy ciągnika. Układ klimatyzacji został ulepszony poprzez umieszczenie filtrów w tylnych słupkach, co ułatwia ich czyszczenie. Dzięki temu dach kabiny ma niższy profil, co przekłada się na mniejszą wysokość ciągnika.
Pozostałe udoskonalenia obejmują bardziej wydajny układ hydrauliczny (63 l/min + 30 l/min) oraz zbiornik paliwa o większej pojemności (120 l). Przekładnia 12F+12R z rewersem i sterowaniem modulacją została ulepszona o sprawdzoną przekładnię 36F+12R Xtrashift z 3-stopniowym systemem Powershift, zapewniającą maksymalną prędkość 40 km/h przy zmniejszonej prędkości obrotowej silnika.
Seria ciągników X5 obejmuje cztery modele: X5.20, X5.30, X5.40 i X5.50.
Wszystkie modele są wyposażone w nowe silniki Perkins 854E-E34TA o pojemności 3,4 litra i mocy od 85 do 113 KM. Charakteryzują się one dwoma zaworami na każdy z czterech cylindrów, układem wtrysku paliwa typu Common Rail, układem recyrkulacji spalin (EGR) oraz turbosprężarką i Intercoolerem, a przy tym spełniają wymagania normy emisji spalin Tier 4 Interim. Dodatkowo pierwsze trzy modele są fabrycznie wyposażone w system Power Plus.
Ciągniki z serii X5 są również dostępne w wersji bez kabiny, tylko z ramą ochronną.