McCormick Seria G-MAX (117 KM do 157 KM)
Nowy model – Jeszcze więcej możliwości! McCORMICK wychodząc naprzeciw potrzebom rynku wprowadził do sprzedaży nowy model ciągnika o nazwie handlowej G-MAX. Są to całkowicie nowe modele opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń konstruktorów i wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań konstrukcyjnych. Nowy G-MAX to cztery modele napędzane niezawodnym i oszczędnym silnikiem BETA POWER dając do wyboru użytkownikowi zakres mocy w przedziale od 117 do 157 KM. Całkowicie nowa i zmieniona konstrukcja wyróżnia się nowoczesnym wyglądem ergonomią i jakością. Operator ma do dyspozycji wygodną przestronną i klimatyzowaną kabinę, doskonała widoczność z pozycji operatora jak i standardowy zestaw oświetlenia roboczego sprawiające, iż praca zarówno w dzień jak i po zmroku staje się prosta. Dzięki walorom, jakie posiada nowa seria ciągników G-MAX sprawia, iż ciągniki te znajdą zastosowanie do wszelkich prac związanych z uprawą ziemi jak również w pracach przy użytkach zielonych,transporcie i wielu innych prac związanych z pracą w gospodarstwie rolnym.
Dane techniczne:
Wszystkie dane i ilustracje znajdujące się w tej stronie są wyłącznie do celów informacyjnych, nie mają charakteru oferty i mogą być zmienione bez uprzedzenia.
Model |
G-Max 125 |
G-Max 135 |
G-Max 145 |
G-Max 165 |
||||
Silnik |
marka/typ |
BetaPower TIER 3 Direct Injection |
||||||
liczba cylindrów/ turbo/intercooler/aftercooler |
6/T/I/- |
|||||||
pojemność skokowa [cm3] |
6728 |
|||||||
moc [kW/KM] |
86/117 |
98/133 |
104/141 |
116/157 |
||||
max. moment obrotowy [Nm] |
515 |
590 |
625 |
691 |
||||
przyrost momentu obrotowego [%] |
- |
|||||||
zbiornik paliwa [l] |
260 |
|||||||
Układ napędowy |
skrzynia biegów |
typ |
Synchro Shuttle |
|||||
liczba biegów |
18+18 |
|||||||
półbiegi PowerShift |
- |
|||||||
biegi pełzające |
+ |
|||||||
max. prędkość [km/h] |
40 |
|||||||
rewers |
mechaniczny |
|||||||
sprzęgło |
dwutarczowe suche |
|||||||
WOM |
sprzęgło WOM |
suche |
||||||
obroty WOM [obr./min.] |
540 i 1000 |
|||||||
włączanie |
mechaniczne |
|||||||
Układ hydrauliczny |
wydatek pompy [l/min.] |
105,7 |
||||||
sekcje hydrauliki zewnętrznej |
3(5) |
|||||||
udźwig podnośnika [kg] |
7000 |
|||||||
sterowanie podnośnika |
mechaniczne |
|||||||
kategoria TUZ |
III |
|||||||
Układ hamulcowy |
rodzaj hamulców |
mokre |
||||||
instalacja pneumatyczna |
jedno i dwuobwodowa |
|||||||
Ogumienie |
przód |
420/70R28 |
480/65R28 |
480/65R28 |
||||
tył |
520/70R38 |
580/70R38 |
600/65R38 |
|||||
Kabina |
klimatyzacja |
+ |
||||||
amortyzacja kabiny |
(opcja) |
|||||||
Wymiary |
długość/szerokość/wysokość [mm] |
5145/2780/2780 |
||||||
Masa |
ciężar [kg] |
5900 |
6550 |