McCormick Seria MC (110 KM do 126 KM)
Zmodyfikowane, posiadające nowy wygląd, ciągniki serii McCORMICK MC zapewniają wyjątkową wydajność i funkcjonalność. Jednostkami napędowymi są doskonałe silniki powszechnie uznanej firmy Perkins. Skrzynia biegów wyposażona jest w hydrauliczny revers, power shuttle i creeper. Alternatywnie ciągnik może być wyposażony w automatyczną skrzynią biegów Autospeed. Nowa Seria MC oferuje 540/1000 obr/min WOM obsługiwany przez sterowanie „Auto WOM” oraz wysokiej wydajności układ hydrauliczny pozwalający operatorowi pracować z najwyższą dokładnością i wydajnością. Dzięki udźwigowi 5870 kilogramów elektronicznie sterowany podnośnik zapewnia łatwe i precyzyjne wykonanie operacji. Opcjonalnie ciągniki MC mogą być wyposażone w przedni WOM i przedni podnośnik zapewniający, dla większej wszechstronności udźwig 2800 kilogramów . Zmodyfikowane zostały błotniki, które teraz posiadają nowszy i nowocześniejszy wygląd. Nowy MC posiada stylową i ergonomicznie zaprojektowaną 4-filarową kabinę, która zapewnia wyjątkowy komfort i wszechstronną widoczność. Okno dachowe zapewniabardzo dobrą widoczność do góry – ważne przy pracy z turem. Deska rozdzielcza ma łatwe do odczytania wskaźniki cyfrowe. Wszystkie przyciski kontrolne są ergonomicznie rozmieszczone przez co sterowanie funkcjami ciągnika staje się bardzo proste. Tak więc, jeśli szukasz ciągnika do swoich potrzeb – ciągnik łączący moc, szybkość, zwinność i komfort, to nowa seria MC będzie dobrym rozwiązaniem.
Dane techniczne:
Wszystkie dane i ilustracje znajdujące się w tej stronie są wyłącznie do celów informacyjnych, nie mają charakteru oferty i mogą być zmienione bez uprzedzenia.
Model |
MC 110 |
MC 115 |
MC 130 |
|
Silnik |
marka/typ |
PERKINS Tier 3 Direct Injection |
PERKINS Tier 3 Direct Injection |
PERKINS Tier 3 Direct Injection |
liczba cylindrów /turbo/intercooler/aftercooler |
4/T/-/A |
4/T/-/A |
4/T/-/A common rail |
|
pojemność skokowa [cm3] |
4400 |
4400 |
4400 |
|
moc [KW/KM] |
75/102 |
81/110 |
92,5/126 |
|
max. moment obrotowy [Nm] |
416 |
439 |
490 |
|
przyrost momentu obrotowego [%] |
27 |
16 |
24 |
|
zbiornik paliwa [l] |
196 |
196 |
196 |
|
Układ |
skrzynia biegów |
4 Powershift Speeds 16 + 12 |
+ |
+ |
4 Powershift Speeds + pełz. 32 + 24 |
opcja |
opcja |
||
Autospeed 16 + 13 |
opcja |
opcja |
||
Bezsprzęgłowa zmiana kierunku jazdy |
+ |
+ |
+ |
|
Elektrohydrauliczna blokada dyferencjału |
+ |
+ |
+ |
WOM |
sprzęgło WOM |
mokre |
obroty WOM [obr/min] |
540 i 1000 |
|
włączanie |
elektrohydrauliczne |
|
Układ hydrauliczny |
wydatek pompy [l/min] |
109 |
sekcje hydrauliki zewnętrznej |
2 / 3 opcja |
|
udźwig podnośnika [kg] |
5871 |
|
sterowanie podnośnika |
Elektroniczne EHR |
|
kategoria TUZ |
III N |
|
Układ hamulcowy |
rodzaj hamulców |
mokre |
instalacja pneumatyczna |
jedno i dwuobwodowa |
|
Ogumienie |
opony przód |
420/70R28 |
opony tył |
520/70R38 |
|
Kabina |
klimatyzacja |
+ |
ogrzewanie / wentylacja |
+ |
|
Wymiary |
długość/szerokość/wysokość [mm] |
4423/2300/2790(2590) |
Masa |
ciężar bez obciążników [kG] |
5250 |