McCormick Seria X60 (92 KM do 122 KM)
Nowa generacja ciągników – Seria X 60 (T3), została zaprojektowana tak aby uzyskać maksymalną wszechstronność zastosowań. Niezależnie od zadania, X 60 jest w stanie go wykonać. Ten ciągnik wykona pracę na użytkach zielonych, przy uprawie zbóż, jak również przy załadunku. Mały promień skrętu pozwala wydajnie pracować nawet na bardzo wąskich przestrzeniach. Niezawodny system napędu 4WD, nowe oszczędne 4-cylindrowe, z wysokim momentem obrotowym silniki renomowanej firmy Perkins w połączeniu z nową przekładnią Xtrashift zapewniają maksymalną wydajność w każdych warunkach. System elektronicznego Power Shuttle został wzbogacony o nowy moduł sterowania Shuttle Modulation Control pozwalający operatorowi na dostosowanie, przy użyciu znajdującego się na desce rozdzielczej potencjometru, czułości układu do warunków pracy. Przekładnia Xtrashift ma 12 biegów podstawowej skrzyni biegów (Speed Four) trzykrotnie multiplikowanych pod obciążeniem za pomocą żółtego przycisku na dźwigni zmiany biegów, dając w ten sposób w sumie 36 FWD i 12 REV biegów. Creeper jako opcja, pozwala na zwiększenie liczby prędkości do 48 do przodu i 16 biegów wstecznych. De-Clutch Control i Rewers Power Shuttle (dźwignia pod kierownicą) umożliwia operatorowi zmianę biegu i kierunku jazdy bez użycia pedału sprzęgła. Pracując X 60 sprawujesz kontrolę nad ciągnikiem w absolutnym komforcie, mając panoramiczną widoczność w nowej stylowej, ergonomicznie zaprojektowanej kabinie Deluxe.
Dane techniczne:
Wszystkie dane i ilustracje znajdujące się w tej stronie są wyłącznie do celów informacyjnych, nie mają charakteru oferty i mogą być zmienione bez uprzedzenia.
Model |
X60.20 |
X60.30 |
X60.40 |
X60.50 |
|||
Silnik |
marka/typ |
TIER 3 Direct Injection |
|||||
liczba cylindrów/turbo/intercooler/aftercooler |
4/T/-/A |
4/T/-/A common rail |
|||||
pojemność skokowa [cm3] |
4400 |
||||||
moc [kW/KM] |
68/92,5 |
75/102 |
81/110 |
82/112 (122) |
|||
max. moment obrotowy [Nm] |
393 |
416 |
439 |
466(486) |
|||
przyrost mocy na wałku WOM [kW/KM] |
89/121 |
||||||
zbiornik paliwa [l] |
180 |
||||||
Układ napędowy |
skrzynia biegów |
typ |
XtraaShift + Speed Four |
||||
liczba biegów |
36+12 (opcja 48 + 16) |
||||||
półbiegi Power Shuttle |
+ |
||||||
biegi pełzające |
opcja |
||||||
max. prędkość [km/h] |
40 |
||||||
rewers |
elektrohydrauliczny |
||||||
sprzęgło |
wielotarczowe mokre (Multi-Disc) |
||||||
WOM |
sprzęgło WOM |
mokre |
|||||
obroty WOM [obr./min.] |
540/750/1000 |
||||||
włączanie |
elektrohydrauliczne |
||||||
Układ hydrauliczny |
wydatek pompy [l/min.] |
89,9 |
|||||
sekcje hydrauliki zewnętrznej |
3(5) |
||||||
udźwig podnośnika [kg] |
5000 |
||||||
sterowanie podnośnika |
elektroniczne |
||||||
kategoria TUZ |
II |
||||||
Układ hamulcowy |
rodzaj hamulców |
przednie i tylne mokre (IBS) |
|||||
instalacja pneumatyczna |
jedno i dwuobwodowa |
||||||
Ogumienie |
przód |
420/70R24 |
|||||
tył |
480/70R38 |
||||||
Kabina |
klimatyzacja |
+ |
|||||
amortyzacja kabiny |
-/+ |
||||||
Wymiary |
długość/szerokość/wysokość [mm] |
4440/2346/2740 |
|||||
Masa |
Ciężar [kg] |
4805 |